Jeg syr bringeduk, belter og fangbelter og veskepynt til alle bunader. Ønsker du å bestille? Priser ser du på høyre siden.

mandag 14. november 2011

Oppdateringer ser du HER:

Jeg skulle ta nye bilder av arbeidene mine i dag men finner ikke kameraet mitt igjen. Jeg hadde det med på sykehuset, men nå er det borte vekk.

Rita: Din bringeduk er ferdig, og jeg holder på med beltet ditt. Verken bringeduk eller belte her er lett å sy da det er dårlige bilder å se etter. Bringeduken måtte jeg begynne på nytt igjen 2 ganger. Håper det ikke er nødvendig med beltet. Skal det være rett, så skal det være rett.

Heidi: Jeg holder på med siste beltet ditt. Snart klar for montering.

Berit: Jeg er halveis på din bestiling.

Liv: Jeg er ferdig med broderiene, skal bare montere. Bringeduk og 2 belte ferdig montert.
Klar for levering søndag 4.desember.

Hilde: Belte er snart ferdig.

Sølvi Berit: Jeg starter på din så snart de andre her er ferdige. Barneperleduk sendes så snart den er klar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
Du er flink og jeg gleder meg veldig til å få se sluttresultatet:)
Jeg må innrømme at jeg roter litt med bloggen din..av og til får jeg til å legge inn kommentar..og andre ganger ikke...beklager:))
Ha en kjempefin dag:))))
Beste hilsen Heidi

Mine betroelser sa...

Takk for det, Heidi.Jeg gjør mitt beste.
Legge ut noen bilder i løpet av dagen. Blir veldig travelt av og til. Satt i 11 timer i går og bare broderte. Tar lang lang tid, dette her:-)