Jeg syr bringeduk, belter og fangbelter og veskepynt til alle bunader. Ønsker du å bestille? Priser ser du på høyre siden.

torsdag 9. juni 2011

Bestilling til Heidi fra Lindås

Jeg fikk en koselig mail fra en dame ved navn Heidi.

Heidi ønsket 1 belte med 2 fangbelter .
Hun har en bringeduk som hun ønsket at datteren skal arve.
Jeg skal overføre dette mønsteret til 3 belter og altså lage 2 belte med 2 fangbelter til datteren.
Jeg broderer i Moulingarn på Stramei.

Jeg har i dag kjøpt inn stoff og garn.








Jeg har nå funnet de fargene jeg syntes er nærmest fargene på perlene i bringeduken.






Ønsker dere alle en riktig fin kveld:-)

Wenche

2 kommentarer:

Heidi Litangen sa...

Kjære Wenche:)
Du er bare så utrolig flink..og jeg er veldig glad og takknemlig for at du kan lage dette for meg:)
Dette blir kjempeflott:) Gleder meg til å følge arbeidet ditt videre:) Så tusen takk så langt:)<3

Wenche sa...

Takk for det:-)

Jeg starter på arbeidet etter vakt nå i kveld. Nye bilder kommer i morgen:-)